Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Το σ' αγαπώ να σου το πω
φοβάμαι και διστάζω,
άσχετα πως το μαρτυρώ
στιγμές που σε κοιτάζω.



Το ξέρεις ότι σ’ αγαπώ;
μη με ρωτήσεις πόσο,
γιατί δεν έχω τη σωστή
απάντηση να δώσω.


ΣΤΟ ΝΑΙ ΚΕΡΔΙΖΩ ΤΗ ΖΩΗ
ΣΤΟ ΟΧΙ ΣΟΥ,ΤΗΝ ΧΑΝΩ
ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΙΝΤΑ ΕΣΤΙΡΙΞΑ
ΣΕ ΜΙΑ ΣΟΥ ΛΕΞΗ ΑΠΑΝΩ!!! 


Ζωγράφισα τον έρωτα
και σε έβαλα λουλούδι
μετά σε μελοποίησα
και σε έκανα τραγούδι.

Για σένα η αγάπη μου
όλο και δυναμώνει
σαν τον αέρα που φυσά
και όλα τα ξεριζώνει.

Το βράδυ πριν να κοιμηθείς
έλα στα όνειρά μου
έλα να ακούσεις πως χτυπά
για σένα η καρδιά μου.

Έλα να νιώσεις το φιλί
που κράτησα κρυμμένο
για σένα είναι αγάπη μου
το είχα φυλαγμένο.


Ήρθες κι εγέμισε η αυλή κρίνους, αθούς και ρόδα
και τση ζωής το νόημα στο πρόσωπό σου το 'δα.

Χαράμι να σου γενεί η αγάπη απού σου' χα
αφού με παραπέταξες σαν τα παλιά σου ρούχα

Τα μάτια σου έχουν γράμματα μα εσύ δεν τα κατέχεις
κ τα διαβάζω κ θορρώ μες στην καρδιά τι έχεις!


Ένα αστέρι έγινε,
κρυφή παρηγοριά μου,
γιατί μέσα απ΄τη λάμψη του,
σε νιώθω πιό κοντά μου..

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου