Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Όλος ο κόσμος να γενεί
παράδεισος για 'μένα
θα 'ναι η ζωή μου κόλαση
  αφού δεν θα 'χω εσένα


Γελας και εγω με ευλαβεια
τα ματια χαμηλωνω
Και προσκυνω την ομορφια
που τοσο καμαρωνω

Ξερω δεν ειμαι ομορφη
δεν εχω αυτο το κατι

μα η καρδια μου αγαπα

αληθεια αναθεμα τη


Ευχομαι να μην ερθεις

φως μου στο χαλι που 'μαι

οτι αγαπας να το θωρεις

αλλοι να το κρατουνε


Μου λες αντιο και θαρρεις

πως ολα εχουν τελειωσει

μα θα το δουμε συντομα

ποιος θα το μετανιωσει


Αγαπη πικρες ερωτες

πονοι ελπιδες παθη

κι εχει ακομα πιο πολλα

ο ανθρωπος να μαθει


Ποτε δεν υπολογισες

τι θελω ουτε τι κανω

βρηκες μια αδυναμη καρδια

και πατησες απανω


Αλλαξα λες μα εγινηκα

ιδια με το "εγω σου"

και δα σου κακοφενεται

που 'χω τον εαυτο σου


Στο δρομο με προσπερασες

λες κι ειμαστε δυο ξενοι

Ε!! τι παντερμη τη ζωη

τα πανω κατω φερνει


Γυρίζει λένε ο τροχός
γι'αυτο και δεν φοβούμαι

θα 'ρθει καιρός που θα με θες

 και δε θα σε θυμουμαι

Μέσα σε μπόρα να βρεθώ
και πληγωμένη να 'μαι
θ' αντέξω για δεν έμαθα
να γονατίζω χάμε..!!!


Ποτε μη δινεις προσοχη
στα καλλη του προσωπου
αυτο που πρεπει να ερευνας
ειναι η καρδια τ ανθρωπου

Δικαιωμα μου ναγαπω
οπου μαρεσει εμενα
και συμβουλες και αρμηνιες
δεν θελω απο κανενα

Δε παραιτουμαι ευκολα
οπλα δν παραδιδω
κι οποιος μ βγαλει μια κακη
χιλιες ανταποδιδω



Παψε καρδια μου να πονεις 

σα δε πονει για σενα

κι αδικα μην ξαναγυρνας

ποτε στα περασμενα


Φευγοντας ξερω πως για με

δε προκειτε να κλαψεις

μα σαν εμενα δε θα βρεις

οσο πολυ κι αν ψαξεις


Παραξενη ειναι η ζωη

και τουμπα μας τα φερνει

κι αυτα που δινει δυσκολα

ευκολα πισω περνει


Αφου δε θες να μου μιλεις

και να με ξερεις αλλο

φυγε μα καποτε θα πεις

λαθος πολυ μεγαλο!


Χανεις κερδιζεις στη ζωη

δεν εχει σημασια

το θεμα ειναι ν αγαπας

κατι που εχει αξια


Να τους μισήσω δεν μπορώ
όμως λυπουμαι πάντα

ανθρώπους που με μαχονται

 και δεν γατενε γιαντα

Με την καρδιά μου αγαπώ
 αυτούς...που με "μισούνε"
φαντάσου πόσο αγαπώ
 αυτούς που "μ αγαπούνε"....!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου