Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Δε ξέρω πως να αισθανθώ
άμα βρεθώ κοντά σου 
και σα κοπελι δύο χρόνων
κάνω στην αγκαλιά σου

Ζω,αγαπω,καρδιοχτυπω
πονω,γελω,και κλαιω
κι αν κανω λαθη που και που
ανθρωπος ειμαι λεω

Ο χρόνος και τα όνειρα
σα τον αέρα πάνε
κι όλη η ζωή 'ναι μια στιγμή
κι ότι προλάβεις κάμε..

Τα ματια σου ειναι καστανα
κι εχουν μαυρες κορες
και γινονται του ερωτα
κρυψονες ωρες ωρες

Και το φεγγαρι βιαστηκα
παιρνα τη γειτονια της
γιατι φοβαται μην χαθει
η λαμψη του κοντα της

Αν θα μπορουσε ο ανθρωπος
να σταματα το χρονο
εγω την ωρα που γελας
θα σταματουσα μονο

Βαρεθηκα να καμω ευχη
καθε που πεφτει αστερι
κι ενα απ αυτα να μην μπορει 
κοντα μου να σε φερει

Να μην θαρρεις πως σ αγαπω
και τυχει και ξεγνοιασεις
Οτι μπορει να σ αρνηθω
παντα στο νου σου να χεις

Μια μαγισσα εκατο χρονο
μου διαβασε τη χερα
και μου πε πως οι δρομοι μας 
θα σμηξουνε μια μερα

Αστερι με ειπες μια φορα
και ισως να γινω φως μου
αρκει να ξερω μια ζωη 
πως θα σαι ο ουρανος μου

Οποια κι αν ειναι η αφορμη
οντε γελας μ αρεσει
δεν θελω εγω στα χειλη σου
ο πονος να εχει θεση

Φεγγαρι χαρη σου ζητω
οχι δικη μου ξενη
να εχεις εκκεινη π αγαπω
παντα ευτηχησμενη

Χωρις να το καλοσκεφτω
σε εβαλα στη καρδια μου
και πληρωσα την ακριβα
την περιεργια μου

Ψαχνω τριγυρω για να βρω
καρδια που να σου μοιαζει
μα εναν αγγελο ο θεος
στα χιλια χρονια βγαζει

Δεν εχει ο πονος αδερφο
μια ν' αδερφη ομως εχει
απου τη λενε μοναξια
κι οπου πονει γατεχει

Εμενα η λεξη "αδυνατον"
στη σκεψη μου δεν μπαινει
γιατι αμα θελει ο ανθρωπος
ολα τα καταφερνει

O έρωτας και ο Θεός 
τον κόσμο εξουσιάζουν,
άλλοι τον έρωτα αγαπούν 
κι άλλοι το Θιό δοξάζουν.

Oλη η ζωη μου δυο στιγμες
μια μερα και μια νυχτα
πρωτα η καλημερα σου
μετα η καληνυχτα

Απο το μισος πιο σκληρη
ειναι η αδιαφορια ..
Και θα τη μεταχειριστω

και εγω για τιμωρια

Στο μονο πραγμα που μπορω
να σε κατηγωρησω
ειναι οτι με αφησες
σ' αλλη αγκαλια να ζησω

Φεγγαρι κι αν τηνε δεις
στση πεντε δρομους μονη
πες τση οποιος δινει βασσανα
στο τελος τα πλερωνει

Αφου σου πηρα ενα φιλι
εδα και να ποθανω
 μπορω να πω πως εζησα
απο τσ αλλους παραπανω


Βανω φωτια σ αναλαμπη
ξερη κα
ι δεν αναφτει

κι εκεινη ριχνει μια ματια
κι ολα τα κανει σταχτη...!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου