Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Πόσο πολύ μου έλειψες
 δεν θα το πω ανθρώπου
και ας με ρωτούν ποιός σου 'κλεψε
 το γέλιο του προσώπου
Παραμυθένιους έρωτες
 δεν έμαθα να κάνω
μα ίσως θα έπρεπε γιατί
 τσ' αληθινούς τσι χάνω
Μάθε με φως μου να ξεχνώ
 στο χθές μη με γυρίζεις
που και να σμίξουμε να πω
 πως κάτι μου θυμίζεις
Γίνε μαχαίρι δίκοπο
 και χτύπα την καρδιά μου,
όταν θα έρθει η στιγμή
 να φύγεις μακριά μου
Ποιός είναι αυτός που θα τη δει
 να μη την σχολιάσει
που προκαλεί εντύπωση
 από 'που κι αν περάσει
Γελάς γελώ πονείς πονώ
 κλαις και μαζί σου κλαίω
ρωτάς 'μαι ίντα θα πει χαρά
 και τ’ όνομα σου λέω
Άμα στερέψει η θάλασσα
 και η έρημος βλάστηση
τότε και 'γω θα σ 'αρνηθώ
 που θα 'χει αλλάξει η φύση
Εγώ 'μαι διαφορετικός
 απ' όλους ξεχωρίζω
γιατί τον πόνο μου χαρά
 κάνω και τον γλεντίζω
Στάσου περίμενε να 'ρθω
 μόνος μου πως θα ζήσω
που ότι κι αν είχα δέχτηκα
 όλα να στα χαρίσω
Αφού η καρδιά σου μ' αγαπά
 οπίσω μπλιο δεν κάνω
και με τον ίδιο το Θεό
 αν χρειαστεί τα βάνω
Εγώ δεν είμαι παλιατζής
 ούτε και μεταπράτης,
ούτε αγοράζω ούτε πουλώ
 τον πόνο μιας αγάπης
 Έκανα λάθή που μπορεί
 να κάνει ο καθένας
μα όπως σ' αγάπησα εγώ
 δε σ' αγαπά κανένας
Σα δε μπορώ τον πόνο μου
 να τονε νταγιαντίσω
φίλο μου πιστό τον έκανα
 για να τον συνηθίσω
Μια σκέψη απο τα παλιά
 είσαι και αυτό θα μείνεις
και λάθος που δεν πρόκειται
 ποτέ να ξαναγίνεις
Όνειρο αξεδήλιατο
 χαλάς στο άψε σβήσε
μπορεί να είσαι όμορφη
μα σταθερή δεν είσαι
Σκίσε το μπέτι μου στα δυο
 και την καρδιά μου βγάλε
να νιώσω απο τα χέρια σου
 το πιο όμορφο φινάλε!!!
Μοιάζω με το ναρκομανή
 που λιώνει μες τον πόνο
και η δόση του είναι να σε δω
 για ένα λεπτό και μόνο
Τίποτα δε με συγκινεί
όσο μια σκέψη μόνο
πως μια ματιά τσι ώστε να ζω
 σαν σκλάβος θα πλερώνω
Η ευτυχία στη ζωή
 στα χαμηλά πηγαίνει
και όσοι την ψάχνουν στα ψηλά
 είναι δυστυχισμένοι
Ακόμα και το μίσος σου
 είναι χαρά για 'μένα
γιατί απ' τα αισθήματα
 απασχολώ σου ένα!
Χωρίς να φταίω ενοχές
 με έκανες να νιώσω
και απάνω μου τα λάθη σου
 πήρα μη σε πληγώσω
Γυρνώ σελίδα στη ζωή
 και πρέπει να σ' αφήσω
ένα τσιγάρο ήσουνα
 που έπρεπε να σβήσω...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου