Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Μούπες να μήν ξεχνώ
κι εσύ θα περιμένεις
μα το κορμί μου φλέγεται
κι εσύ αργοπεθαίνεις

Σεβντά μου μπελαλίδηκε
σεβντά καμαρωτέ μου
ανε σ αγαπά άλλος καλιά
απο τ α μένα πε μου!

Αν μ'αγαπάς μια φορά
σε αγαπώ τριάντα,
μα αν μ'αρνηθείς ένα λεπτό
θα σ'αρνηθώ για πάντα.

Είμαι μακριά και δε μπορώ
χαρά πια να σου δώσω,
με φαντασία προσπαθώ
το βλέμμα σου να νιώσω...

Κάθε βραδιά που έρχεται
εσένα συλλογούμαι
και τις υπόλοιπες στιγμές
τα μάτια σου θυμούμαι!!!!!

Κρύο, ομίχλη και βροχή
νιώθω μες το κορμί μου,
μα θα ρθει όμως και η στιγμή
που θα βρεθείς μαζι μου!!! 

Ένα εγώ θέλω από τη ζωή
και ένα απο σένα,
να μάθεις πόσο σ αγαπώ
και νοιάζομαι για σένα!!

Απόψε δεν επρόβαλε καθόλου το φεγγάρι
φαίνεται στσ αγγάλες τσι η πούλια το χει πάρει.

Απόψε μελαγχολικό πρόβαλε το φεγγάρι
και μάλλον πως τον πόνο μου στα σοβαρά έχει πάρει.

Απόψε μελαγχολικό πρόβαλε το φεγγάρι
και μάλλον πως εχώρισε ακόμα ένα ζευγάρι.

Μακριά μου κι αν ευρίσκεται
Πονεί για σε η καρδιά μου
και κάθε βραδυ η σκέψη σου
Είναι παρηγοριά μου!

Έχω καρδιά περήφανη
κι όπυ αγαπά κατέχει,
μα έχει και σε απόσταση
όποιον δεν την προσέχει!

Στα στήθη μου εφώλιασε
κακό και μαύρη ζήλια
για δεν ακούω σ αγαπώ
απτα δικά σου χείλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου