Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Η ιστορια γραφει πως εφτα
ειναι τα θαυματα του κοσμου
μα εγω θωρρω το όγδοο
στο προσωπο σου φως μου

Περιπλανομενη του νου

τση σκεψης καλεσμενη

αραγε για χατηρι σου

ηντα με περιμενει


Να χε κλουθω τση σκεψη σου
να μαθω που πηγαινει

να δω αν εχει και στρατια

για μενα καμωμενη


Μες στα σοκακια του μυαλου
φως μου συχνογυριζεις

και τη χαρα στο προσωπο 

εσυ μου τη χαριζεις


Μ' ενα σου ναι παιρνω ζωη
και μ' ενα σου οχι σβηνω

και μ' ενα σου χαμογελο

παιρνω χαρες και δινω


Γιαντα κατασταλλαξανε
τα συναισθηματα μου
σε μιαν αγαπη που ποτε
δε θα γενει δικια μου

Τα ματια σου θαμπωσανε
και το φεγγαρι ακομα
παρ ολο που ειναι καστανα
συνηθισμενο χρωμα

Δικαιωμα μου ν' αγαπω
οπου μ' αρεσει εμενα
και συμβουλες και αρμηνιες
δεν θελω απο κανενα

Οταν για σενα μου μιλουν
τα ματια χαμηλωνω
να μη φανει πως νοιαζομαι
κι εχω για σενα πονο

Ονειρα κανω και μπορει
να μη γενει κανενα
μου φτανει που 'ναι ονειρα
και γινονται για σενα

Δεν παραιτουμαι ευκολα
 και ειδικα απο σενα
εισαι κορφη κ συνεπως
η προκληση για μενα

Θα θελα να 'μουν δακρυ σου
να ζω με τη ματια σου
να καταλαβω και να δω
τι θελει η καρδια σου

Κανεις δεν ξερει αν πονω
εχω δικο μου τροπο
να φενομαι χαρουμενη
στα ματια των ανθρωπων

Σαν φιλο θα σε χαιρετω
κι ας ξερω πως δεν εισαι
και θα 'χω ελπιδα πως κι εσυ
μπορει να προσποιησε


Εγώ δεν είπα στη ζωή
 ότι δε κάνω λάθη
 μα βρείτε μου ένα αλάνθαστο
 κι εμένα να μου μάθει..

Μη λες πως είσαι στα ψηλά

για θα βρεθείς στο πάτο...
ψηλά 'ναι μόνο ο Θεός

κι όλοι εμείς ποκάτω

Eλα κι ας ειναι 2 λεπτα
κι υστερα παλι φυγε να
ξανα δω για  ποια αφορμη
στραφη η ζωη μου πηγε

Πές μου το 'συ πως μ'αγαπάς

κ 'γω θα βρω τον τρόπο
να την άδειασω την καρδιά
για να σου καμω τοπο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου