Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Εγω σε πιστεψα νωρις δες τωρα τι παθαινω
δεν μου μιλεις κι εγω απορω τι σου χω καμωμενο

Να μη μου δώσεις Θε μου μπλιο άλλη ζωή να ζήσω
τη μοναξιά, τον χωρισμό αμοναχό ν'αφήσω


Δε σε ξεπέρασα ποτέ κι ας λέω πως δε με νοιάζει,
ξέρω η καρδιά μου πως πονεί άλλος που σ' αγκαλιάζει.

Δωσε μου θε μου δυναμη να βγω από τον πονο.
Κανε να κλεισουν οι πληγες με μια σου σκεψη μονο

Οσα δεν βανει ανθρωπου νους, ενα λεπτο τα σβηνει,
και διωχνει η πικρα τη χαρα, και καθεται εκεινη .

Δως μου νερο για να το πιω κι ας ειν' και μολυσμενο,
αφου δε ζουμε πια μαζι, χαρες δεν περιμενω.

Εγω εχω μαθει την καρδια το δακρυ της να κρυβει
και μονο το χαμογελο στο πρωσωπο να δειχνει.

Παλεύω με την σκέψη μου αφού δεν μου αφουκράται
παλιές αγάπες που 'χάσε τσ'αρέσει να θυμάται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου