Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Οσο κι αν προσπαθησατε
στα γονατα να πεσω
παλι να προσπαθησετε 
ξεροντας πως θ' αντεξω...!!!

Σκέψου εικόνα να σουνε
και στο προσκύνημα μου.. 
να σμειγουνε τα χειλη σου
μαζι με τα δικα μου

Ισως εμπερδεψε ο Θεος
τσι μοιρες των ανθρωπω
αλλοι αγαπουνε ευκολα
κι αλλοι ξεχνουν με κοπο


Μην ξαναπείς πως μ'αγαπάς
άστο κακό μου κάνει
μα χίλιοι τρόποι υπάρχουνε

κανείς για να ποθάνει

Καθε που σ'εχω στο μυαλο
ενα μηδεν θυμουμαι
που καποτε τ'αγαπουνα

μα τωρα το λυπουμαι

Δεν με πειριάζει, που εσύ
δεν έρχεσαι κοντά μου
φτάνει, που ξέρω πως περνάς
καλά, αλλού κερά μου

Όντε πόνεις να μου το λες
να κλαίω εγώ για σένα
για δεν μπορώ να τα θωρρω
τα μάτια σου κλαμένα

Οταν σε βλεπω να γελας
τον κοσμο μου χαριζεις
αν θα'μαι πλουσιος ή φτωχος

εσυ θα το οριζεις

Στο όνειρο έρχεσαι συχνά
και κάνουμε παρέα,
μα όταν χαράζει χάνεσαι

 σαν όλα τα ωραία

Ίντα να κάμω μάτια μου
που όλο σε γυρέυω
μα εσυ δεν είσαι πουθενά 

και μόνος μου παλεύω

Αναθεμα τη τη καρδια
ενα κακο που το 'χει
εγω της λεω ξεχνα τη

κι αυτη μου λεει οχι

Ανάθεμα σε για καρδιά
ελα στα συγκαλά σου 
κι μη σε παρασέρνουνε

τα συναισθήματα σου

Στον έρωτά σου ακροβατώ
πέφτω μα δεν λυπούμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου