Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Κι αν μ'αγαπας, κι αν σ'αγαπω
δεν εχει μπλιο ουσια

Eσυ'σαι σ'αλλη αγκαλια
κ'εγω σ'ανυπαρξια


Υποσχεση μου εδωσες
για παντα εδω να μεινεις
στα ευκολα μου σταθηκες
στα δυσκολα μ'αφηνεις


Φορτιο βαρυ φορτωθηκες
καρδια που δεν τ’αντεχεις

και δα παρακαλας να βρεις
δυναμη που δεν εχεις

Aμα θα παιξεις μαχαιρια
να τηνε παιξεις ντρετη
οχι στην πλατη υπουλα
αντρικια και στον μπετη

 

Φλογα εσυ, κερι εγω
δως μου φωτια ν' αναψω
να λιωσω και στο πατωμα
το σ'αγαπω να γραψω

Σαν την πυξιδα σταθερα
θελω να μ' αγαπησεις
που διχνει παντα τον βορρα
οπως κι αν την γυρισεις

Στα χρωματα του δειλινου
βουτα ο νους την πενα
και ζωγραφιζει στο χαρτι
τση σκεψης μου εσενα

Δωρητης οργανων εγινα
μα εδωκα μονο ματια
για δεν μεταμοσχευονται
καρδιες που 'ναι κομματια


Το να πονεις και να το λες
αυτο δεν ειναι πονος
ο πονος ειναι να πονεις
και να το ξερεις μονος


Ρωτηξανε τη μοναξια 
παρεες για δεν κανει
κι εδειξε 'μενα κι' ειπενε 

ετουτος δω μου φτανει

Αν θες να δεις ποιαν αγαπω
ποιαν εχω στην καρδια μου
κοιταξε τον καθρευτη σου
και θα την δεις κερα μου

Αν εισαι λαθος αγαπω
το λαθος που 'χω κανει
γιατι μου δινει την χαρα

που το σωστο δεν φτανει

Δωσε μου την υπομονη

εκεινη που δεν εχω
να με χτυπα η μοιρα μου
και να της λεω αντεχω

Εφυγα δεν ξαναγυρνω
διπλα σου πια δεν με 'χεις
οτι στα χερια σου κρατας
μαθε να το προσεχεις

Σε θελω δεν τ'αρνηθηκα
μα κανεις πως δεν βλεπεις
και ζεις ζωη ευχαριστη
χωρις καρδια να εχεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου